źródła energii turbiny wiatrowe magazynowanie energii paliwa energetyczne bloki energetyczne transformatory produkcja i zużycie energii akumulacja energii elektrycznej rynek energii źródła odnawialne zmniejszenie emisji CO2 nadkrytyczne bloki węglowe analiza LCA rewitalizacja bloków 200MW energetyka wiatrowa względna oszczędność energii regulacje unijne
AKTUALNOŚCI
ENEA S.A. odstąpiła od umowy z Infovide-Matrix S.A. Spółka miała zbudować i wdrożyć nowoczesny Informatyczny System Obsługi Klientów. Powodem rozwiązania umowy jest niedotrzymanie warunków kontraktu. W ocenie ENEA wykonawca nie realizował projektu zgodnie z założeniami. Kontrahent nie dostarczył systemu i niezbędnej infrastruktury w wyznaczonym terminie. W zamian wielokrotnie proponował wprowadzenie istotnych zmian warunków kontraktu, których ENE nie może zaakceptować.
- Nowoczesny, elektroniczny system wspierający obsługę Klienta jest dla nas priorytetem – mówi Wiceprezes ENEA S.A., Grzegorz Kinelski. – Chcemy, by działał jak najszybciej, najpóźniej w przyszłym roku. Firma Infovide-Matrix nie była w stanie zagwarantować jego dostarczenia w terminie, wynikającym z umowy.
ENEA S.A. rozważa inne modele wdrożenia i zapewnienia prawidłowego działania systemu umożliwiającego najwyższą jakość obsługi Klientów. W ocenie Zarządu Spółki, alternatywą wobec ISOK jest zbudowanie odpowiedniego narzędzia w oparciu o istniejące systemy informatyczne. To umożliwi osiągnięcie gotowości rozwiązania w planowanym terminie.
Umowę dotyczącą stworzenia Informatycznego Systemu Obsługi Klientów strony podpisały 18 września 2012 roku. Powinien on się składać z systemu bilingowego oraz systemu CRM – do zarządzania relacjami z Klientami. Całkowitą odpowiedzialność za dostarczenie systemu w terminie wynikającym z umowy, wziął na siebie jedyny jej wykonawca (integrator): spółka Infovide-Matrix S.A. Wartość kontraktu ustalono na 59,78 mln złotych.
Źródło: enea.pl
« powrót do listy aktualności