źródła energii turbiny wiatrowe magazynowanie energii paliwa energetyczne bloki energetyczne transformatory produkcja i zużycie energii akumulacja energii elektrycznej rynek energii źródła odnawialne zmniejszenie emisji CO2 nadkrytyczne bloki węglowe analiza LCA rewitalizacja bloków 200MW energetyka wiatrowa względna oszczędność energii regulacje unijne
AKTUALNOŚCI
ENERGA po raz drugi z rzędu zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand. Firma ponownie zdobyła 3 gwiazdki i znalazła się w gronie 13 laureatów zestawienia wśród takich marek jak: Orange, Bank BPH, Opoczno, czy Cersanit. W tegorocznej edycji badania, organizowanego przez firmę MMT Management, udział wzięło 500 osób. Ocenę reputacji marek przeprowadzono w czterech wymiarach - referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne i marka jako pracodawca.
Jak wynika z analizy badania, ENERGA jest postrzegana przez konsumentów przede wszystkim jako firma działająca w pozytywnej atmosferze medialnej oraz atrakcyjny pracodawca (trzecie miejsce w tej kategorii wśród firm biorących udział w zestawieniu). Zdaniem ankietowanych ENERGA jest również marką godną polecenia. Natomiast zaangażowanie społeczne firmy oceniono na poziomie 4,26 ocen średnich, co stanowi relatywnie wysoki wynik. Na pytanie dotyczące znajomości marki ENERGA twierdząco odpowiedziało 71% osób – głównie z wykształceniem wyższym.
Budowanie wizerunku Grupy ENERGA nie ogranicza się do zaspokajania potrzeb obecnych i potencjalnych klientów. Ambicją firmy jest również aktywne uczestnictwo w życiu najbliższego otoczenia, w roli odpowiedzialnego sąsiada, oraz realizacja projektów przyjaznych środowisku. W ostatnich tygodniach ENERGA została uhonorowana Srebrnym listkiem CSRw ramach Listy 500 Polityki. Wyróżnienie to przyznawane jest firmom, które wyróżniają się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do prowadzonej działalności biznesowej.
PremiumBrand jest największym projektem badawczym na polskim rynku, który kompleksowo analizuje nastawienie konsumentów i otoczenia biznesowego do poszczególnych marek. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Jego organizatorem jest grupa MMT Management. Za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison. Marki biorące udział w tegorocznej edycji projektu PremiumBrand były analizowane według 7 kategorii: energia, materiały budowlane, finanse, handel, telekomunikacja, żywność igry liczbowe .
Źródło: energa.pl
« powrót do listy aktualności