źródła energii turbiny wiatrowe magazynowanie energii paliwa energetyczne bloki energetyczne transformatory produkcja i zużycie energii akumulacja energii elektrycznej rynek energii źródła odnawialne zmniejszenie emisji CO2 nadkrytyczne bloki węglowe analiza LCA rewitalizacja bloków 200MW energetyka wiatrowa względna oszczędność energii regulacje unijne
AKTUALNOŚCI
Klienci ENEI otrzmali ostatnio wezwania do zapłaty zaległości w wysokości kilkudziesięciu groszy. Jednoczesnie zgrożono im, że w przypadku nie wpłacenia owych groszowych kwot, ich dane zostaną przesłane do Krajowego Rejestru Długów. To błąd sytemu elektronicznego obsługi klientów, tłumaczy zarząd ENEI. Pragniemy przeprosić wszystkich naszych Klientów. Jest nam bardzo przykro, iż taka korespondencja do nich trafiła. - czytamy w oświadczenieu zarządu firmy.
Sytuacja ta powstała w wyniku błędu systemu elektronicznego, który nie został na czas wyłapany przez pracownika. Obecnie sprawdzamy do ilu naszych Klientów taka korespondencja mogła trafić. Z pierwszych ustaleń wynika, iż sytuacja może dotyczyć niewielkiej grupy Klientów głównie z okolic Gniezna. - czytamy w oświadczeniu zarządu.- Zdajemy sobie sprawę z absurdu wysyłania listu z wezwaniem do zapłaty długu w wysokości 10 czy 30 groszy i informacją o wpisaniu z tego tytułu do Krajowego Rejestru Długów. Niestety błędy czasami się zdarzają. I za ten błąd wszystkich Klientów przepraszamy.
- Pragnę uspokoić wszystkich klientów, iż ENEA jest w trakcie wdrażania zintegrowanego systemu billingowego, w którym między innymi generacja wszelkiej korespondencji będzie oparta o ujednolicone, szczelne algorytmy. I pozwoli na przyszłość unikać takich sytuacji i ogranicza margines błędu. Obecnie przygotowywanie zestawień będących podstawą do korespondencji z klientami ENEA jest rozproszone i wymaga ingerencji pracowników, co w incydentalnych przypadkach może powodować tego typu przykre sytuacje – tłumaczy Katarzyna Mińkowska Dyrektor Departamentu Handlu ENEA S.A. Proszę też pamiętać, że dług kilkunastu groszowy w skali jednego klienta nie ma znaczenia, ale pomnożony może dać istotną sumę.
Spółka podjęła już kroki mające na celu kontrolę systemu, która ma zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości.
źródło: enea.pl
« powrót do listy aktualności