źródła energii turbiny wiatrowe magazynowanie energii paliwa energetyczne bloki energetyczne transformatory produkcja i zużycie energii akumulacja energii elektrycznej rynek energii źródła odnawialne zmniejszenie emisji CO2 nadkrytyczne bloki węglowe analiza LCA rewitalizacja bloków 200MW energetyka wiatrowa względna oszczędność energii regulacje unijne
AKTUALNOŚCI
Nowoczesna strona www, internetowe biuro obsługi i e-faktura – to tylko niektóre nowości, jakie przygotowała dla swoich Klientów Enea. W najbliższych miesiącach firma planuje wiele zmian, które całkowicie odmienią sposób korzystania z jej usług. W pierwszej kolejności zmiany będą wprowadzane w Szczecinie i okolicach. Do końca roku obejmą cały obszar działania Enea Operator.
Nad wprowadzeniem nowoczesnych narzędzi firma pracowała przez kilkanaście ostatnich miesięcy. Już wkrótce większość spraw będzie można załatwić przez internet lub telefon. Firma przygotowała także bogatą, konkurencyjną ofertę produktową, a prowadzone na szeroką skalę wielomilionowe inwestycje w infrastrukturę podnoszą bezpieczeństwo energetyczne mieszkańców i wpływają pozytywnie na rozwój województwa zachodniopomorskiego.
Pierwszym krokiem w kierunku nowoczesnej obsługi Klientów jest uruchomiona pod koniec marca nowa strona internetowa. W prosty, intuicyjny sposób pozwala ona znaleźć niezbędne informacje, a także zapoznać się z ofertą firmy. Po wdrożeniu nowego systemu informatycznego do obsługi Klientów, Enea udostępni elektroniczne biuro obsługi. Klienci będą mogli sprawdzić online saldo, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić e-fakturę i załatwić większość spraw nie ruszając się z domu.
Zmienią się także Biura Obsługi Klientów. Już od lipca czynne będą w innych, bardziej dostostosowanych do potrzeb Klientów godzinach: od 9.00 do 17.00. W większych ośrodkach biura te całkowicie zmienią swój wygląd na nowoczesne, funkcjonalne i wygodne. Jednak wizyta w nich, w wielu przypadkach, nie będzie potrzebna, bo większość spraw będzie można załatwić zdalnie.
- Stajemy się nowoczesną firmą usługową, dbającą o świat naszego Klienta. Dziś nie musi on przychodzić do siedziby banku, żeby zarządzić swoimi pieniędzmi. Wystarczy, że ma komputer, tablet albo smartfon. Tak samo będzie u nas. Powstaną setki tysięcy indywidualnych, wirtualnych ”biur obsługi”. Klienci Enei, będą mogli załatwić swoje sprawy w każdej chwili, wygodnie, siedząc w domu przy kawie – tłumaczy Michał Gramatyka, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klienta spółki Enea Centrum.
Wprowadzenie nowego systemu informatycznego, ze względów technologicznych, może spowodować krótkie, przejściowe ograniczenia w dostępie do danych. Zmienią się także numery rachunków bankowych Klientów indywidualnych. Ich obsługą zajmować się będzie bank Pekao SA, w którego oddziałach płatności za energię elektryczną będą przyjmowane bez opłat. Każdy Klient, wraz z pierwszą fakturą wygenerowaną przez nowy system otrzyma informację o nowym numerze rachunku. W razie jakichkolwiek wątpliwości można sprawdzić autentyczność dokumentu pod numerem infolinii 611 111 111.
Źródło: enea.pl
« powrót do listy aktualności